Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon
Hotel a Sauvigny-le-Bois amb piscina de temporada a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, La Cerce, Sortie autoroute A6 No. 22, Avallon, Sauvigny-le-Bois, Yonne, 89200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Dak’Hôtel
Brit Hotel Dak’Hôtel
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 219 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.49 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 16 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Relais Fleuri SauvignyleBois
Relais Fleuri Hotel
Relais Fleuri Hotel Sauvigny-le-Bois
Relais Fleuri Sauvigny-le-Bois
Le Relais Fleuri
Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Georges
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Georges
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Luca
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soirée à refaire sans aucun
Laurent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
philippe
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel.
Laurent
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Annette
Viatge en grup
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice place but not ideal for a triple room
Annette
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
ERIC
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Bel emplacement mais mériterait un coup de neuf
ERIC
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
céline
Viatge en parella
9 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
céline
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
Viatge en família
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Pierre
Estada de 10 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
eric
30 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
eric
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Ola
23 de jul. de 2023
Ola
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
François
23 de jul. de 2023
François
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Raphaël
21 de jul. de 2023
Raphaël
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Pernille
21 de jul. de 2023
Pernille
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Baldomero
Viatge en família
12 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Baldomero
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gilles
Viatge de negocis
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Philippe
5 de març de 2023
Philippe
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Hans-Ulrich
27 de febr. de 2023
Hans-Ulrich
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Hadi
22 d’oct. de 2022
Hadi
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Sylvain
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvain
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Andree
5 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andree
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Philippe
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2022)