Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament My KB Hotel Montélimar





Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 3 llits individuals

Habitació triple estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Za Du Pavé Rn 7, Saulce-sur-Rhone, Drome, 26270
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Premiere Classe - Montelimar Nord
Premiere Classe - Montelimar Nord
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
6.2 de 10, 508 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Lemon Hotel France/Saulce-Sur-Rhone, Rhone-Alpes
Lemon Saulce-sur-Rhone
Lemon Hôtel Saulce-sur-Rhone
My KB Hotel Montélimar Hotel
Lemon Hôtel Saulce sur Rhone
My KB Hotel Montélimar Saulce-sur-Rhone
My KB Hotel Montélimar Hotel Saulce-sur-Rhone
Preguntes freqüents
Opinions: My KB Hotel Montélimar
Opinions
6,4
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yann
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yann
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
franck
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
franck
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de gen. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Patricio Alain
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricio Alain
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
georges
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
georges
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Aurélien
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aurélien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Aurélien
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurélien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Charlotte
Viatge en família amb nens petits
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlotte
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
PIETRO
1 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
PIETRO
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Philippe
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ceferino
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ceferino
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
LIONEL
15 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL DE M…… !!!!
LIONEL
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Razvan Vasile
2 de juny de 2024
Razvan Vasile
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Vasile Razvan
31 de maig de 2024
Vasile Razvan
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Sigrid
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Sigrid
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sylvie
10 de nov. de 2023
Sylvie
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Renaud
Viatge de negocis
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Renaud
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Miguel
14 d’oct. de 2023
Miguel
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Lilan
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lilan
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Hervé
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
Estada d’1 nit (set. 2023)