Yumihari No Oka Hotel
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mirador Yumiharidake
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yumihari No Oka Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

510 Udogoe Chou, Sasebo, Nagasaki Prefecture, 857-0069
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 96 €
8 de jul. - 9 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2970 JPY per adult i 2090 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 5500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 06:00-00:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Yumihari No Oka Hotel Sasebo
Yumihari No Oka Sasebo
Yumihari No Oka
Yumihari No Oka Hotel Hotel
Yumihari No Oka Hotel Sasebo
Yumihari No Oka Hotel Hotel Sasebo
Preguntes freqüents
Opinions: Yumihari No Oka Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
shigenobu
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
shigenobu
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
DAVID
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Genesis
Viatge en grup
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Genesis
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jynae
Viatge en parella
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jynae
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Clarence
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clarence
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
ミチ
Viatge en família
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ミチ
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Kenneth, Otake-shi
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Kyoko
Viatge en família
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoko
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Aishwarya
14 de març de 2023
Aishwarya
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
YUKIO
26 de des. de 2022
YUKIO
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
Miori
5 d’oct. de 2022
Miori
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
??
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Makiko
Viatge en família amb nens petits
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makiko
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
miharu
15 d’ag. de 2022
miharu
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
NORI
26 de jul. de 2022
NORI
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Kun Wook
6 de juny de 2022
Kun Wook
Estada d’1 nit (juny 2022)
4/10, Deficient
Heiji
26 de maig de 2022
Heiji
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
NAKAMURA
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKAMURA
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
YOSHIHARU
Viatge en família amb nens petits
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIHARU
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Cherryann
Viatge en grup
11 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Cherryann
Estada de 2 nits (febr. 2022)