Hotel Ten to Ten
Hotel a Sapporo i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Universitat de Hokkaido
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ten to Ten





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors

Habitació, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, 2 llits dobles, no fumadors

Habitació quàdruple, 2 llits dobles, no fumadors
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
També et pot agradar

Dormy Inn Premium Otaru Natural Hot Spring
Otaru
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.011 opinions
Preu actual: 88 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-chome-1-14 Kita 7 Jonishi Kita Ward, Sapporo, Hokkaido, 060-0807
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
SAPPORO HOTEL by GRANBELL
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 135 opinions
Preu actual: 121 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 4000.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ten to Ten Hotel
Hotel Ten to Ten Sapporo
Ten to Ten 10 Sapporo Station
Hotel Ten to Ten Hotel Sapporo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ten to Ten
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tsubasa
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsubasa
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Megumi
Viatge en família amb nens petits
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megumi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hiroyuki
25 de febr. de 2025
Hiroyuki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Idogawa
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Idogawa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ken
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
SAUL
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Bom
SAUL
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Henriette
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henriette
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
David
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
カオリ
Viatge en família amb nens petits
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
カオリ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
SHOKO
Viatge en família
24 de set. de 2024
SHOKO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
CHANG-HSI
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHANG-HSI
Estada de 7 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Yuki
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rika
Viatge en família amb nens petits
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rika
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Aoki
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aoki
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
???
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
???
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
HIDEAKI
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
HIDEAKI
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Takemasa, Setagaya-ward
Viatge en família amb nens petits
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takemasa
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MASAKAZU
Viatge en família amb nens petits
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAKAZU
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
daiki
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
daiki
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
ユイ
4 d’ag. de 2024
ユイ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKEI
Viatge en família
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKEI
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Chee Angela Ng
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chee Angela Ng
Estada de 6 nits (jul. 2024)