Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Hotel a Naganuma amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Higashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 148 opinions
Preu actual: 120 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Higashi 10 Senminami, Naganuma, Hokkaido, 069-1460
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 114 opinions
Preu actual: 127 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Naganuma
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel Naganuma
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kayoko
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayoko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
16 de juny de 2025
Jennifer
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
???
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masao
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masao
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Austin
7 de març de 2025
Austin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott, Denver
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EUI SONG
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EUI SONG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morito
20 de febr. de 2025
Morito
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
cecilia
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cecilia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnight in Naganuma
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 9 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Audrey
Viatge en família amb nens petits
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful place to stay!
Jennifer
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsz ho
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsz ho
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Karol
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quick overnight stay
Karol
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taisei
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Taisei
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Darrell
Viatge en parella
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darrell
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
TOSHIYUKI
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yutaka
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yutaka
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MANYUNG
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
超值的住宿體驗
MANYUNG
Estada d’1 nit (nov. 2024)