Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Hotel a Naganuma amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Higashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 307 opinions
Preu actual: 76 €
17 de nov. - 18 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Higashi 10 Senminami, Naganuma, Hokkaido, 069-1460
Sobre aquest allotjament
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Allotjaments similars

Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 134 opinions
Preu actual: 79 €
19 de nov. - 20 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Naganuma
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel Naganuma
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomonori
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomonori
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Yukiko
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukiko
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
JIYING
28 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
JIYING
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
aesook
Viatge en grup
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
aesook
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
SHINOBU
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINOBU
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hitomi
2 d’ag. de 2025
Hitomi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SHOTA
30 de jul. de 2025
SHOTA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Noriko
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kayoko
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayoko
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
AYAKO
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AYAKO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
BEOMJOON
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BEOMJOON
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
16 de juny de 2025
Jennifer
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
???
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masao
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masao
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Austin
7 de març de 2025
Austin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott, Denver
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EUI SONG
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EUI SONG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morito
20 de febr. de 2025
Morito
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
cecilia
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cecilia
Estada d’1 nit (febr. 2025)

















