Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Pinheiros





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(45 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
També et pot agradar

Bristol International Airport Hotel
Centre de la Ciutat de Guarulhos
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.665 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Radisson Pinheiros és a Jardim Paulista, a prop d'una estació de metro a São Paulo. Si et ve de gust anar de compres, no et perdis Avinguda Paulista ni Carrer Oscar Freire; per a aquells que prefereixin rodejar-se de naturalesa, Parc Ibirapuera és una opció excel·lent. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta els actes que se celebren a Allianz Parque; intenta buscar temps per visitar Zoo de São Paulo, un lloc d'interès molt popular.

R. Cristiano Viana 318, São Paulo, SP, 05411-000
Què hi ha als voltants
- Carrer Oscar Freire - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Centre de Convencions Reboucas - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Rua Augusta - 14 minuts a peu - 1.3 km
- Avinguda Paulista - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
- Allianz Parque - 6 minuts en cotxe - 4.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Cozinha de Afeto - 2 minuts a peu
- Levena - 1 minuts a peu
- Vianna Bar - 1 minuts a peu
- La Borratxeria Parrilla - 2 minuts a peu
- A Pizza da Mooca - Pinheiros - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Radisson Pinheiros
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 36 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitri ó. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Pinheiros Hotel
Radisson Pinheiros São Paulo
Radisson Pinheiros Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Pinheiros
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John F
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John F
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Milena
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Milena
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Juliana
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juliana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dante, Antwerpen
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dante
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gigliola
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gigliola
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
20 de jul. de 2025
Joao
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eder, Americana
15 de jul. de 2025
Eder
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina, Brasilia
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
john
26 de juny de 2025
john
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FLAVIO
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
FLAVIO
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Augusto
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Augusto
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
PRISCILA
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PRISCILA
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio Ramon
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio Ramon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo Cristiano
11 de juny de 2025
Marcelo Cristiano
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolina
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Demetrio
9 de juny de 2025
Demetrio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA CECILIA
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIA CECILIA
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (juny 2025)