Radisson Pinheiros
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Carrer Oscar Freire
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Pinheiros





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(25 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(47 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Rebouças
Pinheiros
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 669 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Cristiano Viana 318, São Paulo, SP, 05411-000
Sobre aquest allotjament
Radisson Pinheiros
Allotjaments similars

Hotel Cadoro Sao Paulo
Hotel Cadoro Sao Paulo
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 36 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Pinheiros Hotel
Radisson Pinheiros São Paulo
Radisson Pinheiros Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Pinheiros
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
john
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian E
13 d’oct. de 2025
Christian E
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
7 d’oct. de 2025
Rafael
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
María Luisa Grasso
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
María Luisa Grasso
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HENRIQUE
Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HENRIQUE
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John F
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John F
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KARINA
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KARINA
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pollyana
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pollyana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
5 d’ag. de 2025
Daniela
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandra
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandra
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Edice
3 d’ag. de 2025
Edice
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amei o hotel e já quero voltar
Flavia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Milena
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Milena
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Juliana
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juliana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
m.isabel g.
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
m.isabel g.
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
BRUNO
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
BRUNO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Luis
29 de jul. de 2025
Jose Luis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tereza
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tereza
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















