Radisson Hotel Oscar Freire
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Hotel Oscar Freire





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Porxo o pati hawaià
Menjador
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Twin Suite Superior

Twin Suite Superior
Carregar totes les fotos de: Apartment Executive With Panoramic View

Apartment Executive With Panoramic View
Carregar totes les fotos de: Handicapped Room

Handicapped Room
Carregar totes les fotos de: Apartment Deluxe

Apartment Deluxe
Carregar totes les fotos de: Apartment Deluxe

Apartment Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua da Consolacao, 3555, São Paulo, Sao Paulo, 01416-001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Melia Paulista
Melia Paulista
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 45 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Quality Suites Imperial
Quality Suites Imperial Hall Hotel
Quality Suites Imperial Hall Hotel Sao Paulo
Quality Suites Imperial Hall Sao Paulo
Quality Suites Imperial Hall Sao Paulo, Brazil
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Hotel Oscar Freire
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Clive
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clive
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lana
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Felipe
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Felipe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
DAIANE
18 de març de 2025
DAIANE
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Marie Caroline
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Marie Caroline
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Paulo
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marty
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Marty
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Andréa
11 de març de 2025
Andréa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hugo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eloiza
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente escolha
Eloiza
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos F F
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos F F
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Olajide
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olajide
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Waldery
5 de març de 2025
Waldery
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ceyhun
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keyifli
Ceyhun
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid if you can
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henry
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelo
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
william
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
william
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Luis Ricardo
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Ricardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joaquin
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joaquin
Estada de 3 nits (febr. 2025)