Hotel Nacional Inn São Paulo

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Rua 25 de Marco

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nacional Inn São Paulo

Recepció
Habitació triple estàndard | 1 dormitori, minibar, escriptori i wifi gratuïta
Recepció
Habitació superior | 1 dormitori, minibar, escriptori i wifi gratuïta
Restaurant

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació familiar

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació triple estàndard

7,8 sobre 10
(6 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard

7,4 sobre 10
(10 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Room Standard

  • Capacitat per a 2

Triple Room Standard

  • Capacitat per a 3

Triple Room Standard

  • Capacitat per a 4

Double Room Superior

  • Capacitat per a 3

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Av. Casper Líbero, 125 - Centro, São Paulo, SP, 01033-001

Què hi ha als voltants

  • Plaça de la República - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Rua 25 de Marco - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Avinguda Paulista - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Centre d'Exposicions Nord - 5 minuts en cotxe - 4.9 km
  • Allianz Parque - 7 minuts en cotxe - 5.4 km

Com moure’s per la zona

  • Luz Station: 8 min a peu
  • Luz Metro Station: 5 min a peu
  • São Paulo (CGH-Congonhas): a 19 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Santa Efigenia Paes e Doces - ‬3 minuts a peu
  • ‪Churrascaria Nova Ideal - ‬1 minuts a peu
  • ‪Anchieta Lanches - ‬2 minuts a peu
  • ‪Shopping - ‬3 minuts a peu
  • ‪Mumtaz Kebab Doner - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Nacional Inn São Paulo

Hotel amb Rua 25 de Marco a prop
Hotel Nacional Inn São Paulo, amb Hospital Central de la Santa Casa de Misericòrdia de São Paulo i Temple de Salomó a poca distància, té molt per oferir. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i premsa gratuïta al vestíbul
  • Màquina expenedora, ascensor i sala de recepcions
  • Allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Hotel Nacional Inn São Paulo, totes les habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 09:30: 40 BRL per persona

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 120 BRL per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 120 BRL per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Nacional Inn São Paulo
Hotel Nacional Inn
Nacional Inn São Paulo
Nacional Inn São Paulo Hotel

Preguntes freqüents

Hotel Nacional Inn São Paulo accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Nacional Inn São Paulo?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Nacional Inn São Paulo?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Nacional Inn São Paulo?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Hotel Nacional Inn São Paulo?

Aquest hotel és a República, a menys de 2 km de les atraccions següents: Rua 25 de Marco i Hospital Central de la Santa Casa de Misericòrdia de São Paulo. Avinguda Paulista i Temple de Salomótambé són a menys de 5 km. Luz Metro Station és a 5 min a peu i Sao Bento Station, a 7 min.

Opinions: Hotel Nacional Inn São Paulo

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 115 de 345 opinions
Puntuació 8: Bo. 116 de 345 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 73 de 345 opinions
Puntuació 4: Deficient. 26 de 345 opinions
Puntuació 2: Horrible. 15 de 345 opinions

8,0/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Francielli A

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Ana

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Decepcionante

Muito ruim. Apesar de ser de uma rede excelente, aparentemente as instalações estão abandonadas. No quarto que fiquei a torneira do banheiro e a descarga estavam quebradas. A limpeza do banheiro, péssima, lençóis rasgados e colchões velhos, afundam quando deitamos. O café é razoável, mas deixei o meu pão esquentando na misteira e uma funcionaria abriu e deixou aberto com meu pão dentro...falta de higiene e respeito. A localização é boa para quem quer fazer compras, e o melhor de tudo do hotel é o funcionário da recepção do período da noite, se não me engano é Tiago. Super atencioso, educado e alegre...bem diferente dos outros. Para esse funcionário daria todas as estrelas do aplicativo.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Claudiney

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Boa

Boa
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Yona

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Maik

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Adriane Kelly

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Marcelo

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Pra ser ruim, tem que melhorar muito!

Cheguei no quarto e haviam restos de comida no frigobar, reclamei na recepção e não só fui ignorado, com questionado cinicamente se o quarto estava sujo, eu respondi que havia lixo na geladeira, e o recepcionista insistiu em sua cínica retórica: o quarto está sujo? Eu desisti e sai para jantar. Retornei ao quarto e a TV não pegava nada, me senti na década de 1970... Reparei que a antena (interna) de TV estava quebrada... No dia seguinte, passei na recepção e narrei o fato, pedi para que mandassem alguém da manutenção, para trocar a antena, o o recepcionista anotou o quarto (401) e a reclamação. Retornei a noite e nada havia sido feito! Na manhã seguinte, não tinha água quente, o que me obrigou a tomar banho frio... Desci para o café, e ouvi uma pessoa reclamando da falta de água quente; tomei o café, retornei ao quarto e sem seguida saí, na saída, reclamei da falta de água quente, o o recepcionista se fingiu de surpreso, dizendo: Sério, vou chamar a manutenção... Eu olhei bem pra cara do rapaz e perguntei, só eu reclamei, e ele disse que sim... A noite, passei no mercado em frente ao hotel e comprei uma sobremesa láctea, passei na recepção e pedi uma colher, a recepcionista disse que não tinha e me dê um garfo e faça descartáveis, eu pedi para que ela pegasse na cozinha, mas ele se negou... Ah, já estava esquecendo, o acento do vaso sanitário do meu quarto estava trincado, e dependendo do modo que se senta, ele "belisca" a nádega, também reclamei... Nada aconteceu!
Restos do hóspede anterior
Restos do hóspede anterior 2
Sanduíche aberto deixado no frigobar
Antena interna de TV quebrada
Estada de 4 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

DIEGO

Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Banheiro apertado, trazendo desconfo, Café,com pouca opção
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

CARLOS ALBERTO

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Uma estadia razoável!!

Hotel confortável muito limpo com café da manhã excelente ,contudo funcionários na maioria sem muita cordialidade exceto a camareira muito eficiente. Na verdade a recepção muito frio não tem iniciativa para prestar um bom atendimento,são um pouco indiferentes. Mais o hotel é muito agradável, só sentimos falta de uma balança para pesar nossas bagagens kkkk..Parabens!
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Francisco

Estada de 4 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Rafael

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto sujo, chuveiro sem gás, roupa de cama fedida
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Wandner Adriano

Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10, Deficient

Ariene P

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Renata

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

ELiana

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fiquei sempre no dan in planalto, muito diferente o nacional, não recomendo.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

4/10, Deficient

Sidney

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Não é dos Melhores da Rede

Não nutro boa relação com essa cadeia de hotéis, pois é uma das que acuso de discriminação. Homem hospedando-se sozinho tem garantido os piores quartos. Prova disso é que neste hotel sempre sou instalado no quarto 205 o único que não possui ar-condicionado Split. Uma bancada, improvisada, próximo à porta, muito alta, dificultando o uso do teclado. A pesada cadeira de pernas de metal fazia muito barulho ao ser arrastada e também não tem qualquer ajuste. Tanta cama atrapalhou a abrir as portas do guarda-roupas. Os interruptores de luzes e as tomadas eram bem localizados, mas essas últimas são escassas. O frigobar, ok! Só faltou o degelo. O ar-condicionado de janela já “ostentava” o “peso” da idade. O hóspede é o termostato. Apenas programação da TV aberta, com imagem bem ruim. A internet wifi é lenta, instável com quedas constantes, principalmente quando mais e mais hóspedes vão se conectando. A cortina deixa o ambiente escuro, mas não o suficiente como o blecaute. Colchão macio. Trouxe o meu travesseiro. O que sempre aborrece é o lençol inadequado à altura do colchão. O banheiro é pequeno. Não havia água quente na pia. A ducha está sempre com limpeza a ser feita. Enxoval de banho e amenities suficientes para não depender de reposição numa curta estada. As toalhas não eram de boa qualidade: ásperas e não enxugavam nada. A latrina era tão próxima do box que era obrigado a sentar de lado. O café da manhã incluído na diária é simples. Só um elevador velho, lento e pequeno.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Karina

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Kelly

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel simples, mas muito bom! Preço justo e qualidade boa.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Wandner Adriano

Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Mauro

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

talita

Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotek bem simoles mas com um bom cafe da manhã. Atendentes simpaticos e prestativos. Quarto simples orecisando de uma reforma. Camas boas, limoas, chuveiro excelente. Limpeza ok.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Uddhava

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa, quarto limpo , ambiente tranquilo, café da manhã bom
Estada d’1 nit (set. 2024)