Lider Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Shopping Metropole
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lider Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Jurubatuba, 897, Centro, São Bernardo do Campo, SP, 09725-210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pampas Palace Hotel
Pampas Palace Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 235 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lider Hotel Sao Bernardo do Campo
Lider Sao Bernardo do Campo
Líder Hotel
Lider Hotel Hotel
Lider Hotel São Bernardo do Campo
Lider Hotel Hotel São Bernardo do Campo
Preguntes freqüents
Opinions: Lider Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
José Antonio
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Antonio
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando Antonio
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando Antonio
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Danniel
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danniel
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Márcia Maria
4 de des. de 2023
Márcia Maria
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Tiago
25 d’ag. de 2023
Tiago
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
WESLEY
Viatge de negocis
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WESLEY
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
TELMA
28 de maig de 2023
TELMA
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge de negocis
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
simples e eficiente
Jaime
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
22 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Cristina
24 d’oct. de 2022
Cristina
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Ana Carolina
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana Carolina
Estada de 2 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Rodrigo
4 de juny de 2022
Rodrigo
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Wesley
9 de maig de 2022
Wesley
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Priscilla
Viatge de negocis
14 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Priscilla
Estada de 10 nits (març 2022)
8/10, Bo
Fernando Rafael
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um hotel simples mais confortável e limpo
Fernando Rafael
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Lucas
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Lucas
Estada de 2 nits (març 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Juarez
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juarez
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Luiz Carlos
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
satisfatória
Luiz Carlos
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Bom
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Jessica
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
DIRCEU A
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
DIRCEU A
Estada de 3 nits (abr. 2019)