ibis Styles SP Faria Lima
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles SP Faria Lima





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 1 llit doble

Apartament estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 llits individuals

Apartament estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Sao Paulo Airport Marriott Hotel
Guarulhos
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 152 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Tavares Cabral, 61, São Paulo, SP, 05423-030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Tower Pinheiros by Fênix Hotéis
Golden Tower Pinheiros by Fênix Hotéis
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 516 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 45 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 78.75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Howard Johnson Sao Paulo
Howard Johnson Faria Lima Inn Sao Paulo
Howard Johnson Faria Lima Sao Paulo
Howard Johnson Faria Lima
Howard Johnson Faria Lima Hotel Sao Paulo
Sao Paulo Howard Johnson
ibis Styles SP Faria Lima Opening November 2015 Hotel Sao Paulo
ibis Styles SP Faria Lima Opening November 2015 Hotel
ibis Styles SP Faria Lima Opening November 2015 Sao Paulo
ibis Styles SP Faria Lima Opening November 2015
ibis Styles SP Faria Lima Hotel Sao Paulo
ibis Styles SP Faria Lima Hotel
ibis Styles SP Faria Lima Sao Paulo
Ibis Styles SP Faria Lima Sao Paulo Brazil
ibis Styles SP Faria Lima Hotel
ibis Styles SP Faria Lima São Paulo
ibis Styles SP Faria Lima Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles SP Faria Lima
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Priscila
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priscila
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Graziele
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Graziele
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Luiz Raphael
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Check in demorado demais!
Luiz Raphael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kelley
11 de març de 2025
Kelley
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marcela
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silmara
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Silmara
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Franklin
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franklin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
27 de febr. de 2025
Leticia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viagen a Brasil
Silvia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
joana
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Débora
7 de gen. de 2025
Débora
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Débora
3 de gen. de 2025
Débora
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
ERICO
Viatge de negocis
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
ERICO
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
luciana harumi
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
luciana harumi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viviane C Arthuzo
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane C Arthuzo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ginaine
22 de des. de 2024
Ginaine
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Andrea
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel simples
Andrea
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Eder
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eder
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MARCUS EDSON
13 de des. de 2024
MARCUS EDSON
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Polyanna
12 de des. de 2024
Polyanna
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Giovanna
11 de des. de 2024
Giovanna
Estada de 2 nits (nov. 2024)