Hotel Ponte Aérea
Hotel a São Paulo i a prop de l'atractiu següent: Parc Ibirapuera
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ponte Aérea





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(22 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 2.008 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Baronesa de Bela Vista, 680, São Paulo, 04612-002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Charlie Aeroporto Congonhas CGH
Charlie Aeroporto Congonhas CGH
- Piscina
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 577 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ponte Aérea Sao Paulo
Hotel Ponte Aérea
Ponte Aérea Sao Paulo
Ponte Aérea
Hotel Ponte Aerea Sao Paulo, Brazil
Hotel Ponte Aérea Hotel
Hotel Ponte Aérea São Paulo
Hotel Ponte Aérea Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ponte Aérea
Opinions
7,2
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Davih Chaim
21 de març de 2025
Davih Chaim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juarez
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juarez
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luisa
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luisa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria E
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria E
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Caty
9 de febr. de 2025
Caty
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Armando
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Armando
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André Carlos
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
heverton
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
heverton
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
André Carlos
Viatge de negocis
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
André Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
André Carlos
Viatge de negocis
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
André Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
André Carlos
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
André Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Dani
12 de des. de 2024
Dani
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Milton
Viatge en família
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milton
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Leandro
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Leandro
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Iago
23 de nov. de 2024
Iago
Estada de 2 nits (nov. 2024)