Hotel Family
Hotel al centre a São Paulo amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Family





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
7,6 sobre 10
Bé
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
També et pot agradar

W Sao Paulo
Itaim Bibi
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 30 opinions
Preu actual: 437 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua da Juta, 301, Brás, São Paulo, 03010-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Apê Brás - Shopping Plaza Polo
Apê Brás - Shopping Plaza Polo
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 236 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 34.99 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 BRL per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 BRL només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Family Sao Paulo
Hotel Family
Family Sao Paulo
Hotel Family Hotel
Hotel Family São Paulo
Hotel Family Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Family
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabete
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabete
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Élida Rodrigues Luchesi
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Élida Rodrigues Luchesi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rita
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Luciano
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 5 nits (març 2025)
2/10, Horrible
MARIA A N
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIA A N
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Eliane
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
João Marcos
12 d’abr. de 2025
João Marcos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Tarara de
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tarara de
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clecia Aparecida
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clecia Aparecida
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
noelson pinto
8 d’abr. de 2025
noelson pinto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ana Carolina
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ana Carolina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Damile
8 d’abr. de 2025
Damile
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Pedro
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jhefferson
7 d’abr. de 2025
Jhefferson
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Walter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
anselmo
6 d’abr. de 2025
anselmo
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vanilda
3 d’abr. de 2025
Vanilda
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Iris Dolores
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente localização
Iris Dolores
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreia
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ELISSANDRA
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ELISSANDRA
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Phelipe
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phelipe
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosiane
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosiane
Estada de 3 nits (març 2025)