Hotel Calandre
Hotel a São Paulo amb esmorzar gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Calandre





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 2 llits individuals

Habitació bàsica, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

W Sao Paulo
Itaim Bibi
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 30 opinions
Preu actual: 437 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua José de Oliveira, 37, Casa Verde, São Paulo, SP, 02531-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Omega Palace Hotel
Omega Palace Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 815 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Calandre Sao Paulo
Hotel Calandre
Calandre Sao Paulo
Hotel Calandre Hotel
Hotel Calandre São Paulo
Hotel Calandre Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Calandre
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Fernando
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ANA HELENA
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem de passeio.
ANA HELENA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniele Cristina
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Daniele Cristina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurício
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maurício
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mateus
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Foi ótimo o atendimento
Mateus
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miria
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Camila
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Camila
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
priscilla
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
priscilla
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavia
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
24 de març de 2025
Francisco
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
claudene de sousa silva
21 de març de 2025
claudene de sousa silva
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Herbson
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herbson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Thiago
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thiago
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SABRINA
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SABRINA
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
ERNANI
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERNANI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RICARDO
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente custo benefício
RICARDO
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jander Antônio
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jander Antônio
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Eliemara
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliemara
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Adolfo
10 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Adolfo
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Diogo
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom custo benefício
Diogo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Enzo
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Enzo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruna
Viatge en grup
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruna
Estada d’1 nit (nov. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets