Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Avinguda Paulista
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Hotel Fasano São Paulo
Jardim Paulista
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.6 de 10, Excepcional, 331 opinions
Preu actual: 570 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Frei Caneca 1199 Consolacao, Sao Paulo, SP, 01307003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Blue Tree Premium Paulista
Blue Tree Premium Paulista
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 136 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 25 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Belas Artes Golden Tulip
Golden Tulip Belas
Golden Tulip Sao Paulo Paulista Hotel
Golden Tulip Belas Artes Hotel
Golden Tulip Belas Artes Hotel Sao Paulo
Golden Tulip Belas Artes Sao Paulo
Golden Tulip Belas Artes Sao Paulo, Brazil
Golden Tulip Paulista Hotel
Golden Tulip Paulista
Golden Tulip Sao Paulo
Golden Tulip Paulista Plaza Sao Paulo Brazil
Golden Tulip Paulista Plaza Hotel Sao Paulo
Paulista Plaza Golden Tulip
Sao Paulo Golden Tulip
BHG Belas Artes São Paulo Hotel
BHG Belas Artes
BHG Belas Artes Hotel
Belas Artes Managed Accorhotels Hotel Sao Paulo
Belas Artes Managed Accorhotels Hotel
Belas Artes Managed Accorhotels Sao Paulo
Belas Artes Managed Accorhotels
Belas Artes SP Paulista Managed Accorhotels
Belas Artes Managed By Accorhotels
Hotel Belas Artes SP Paulista Managed by AccorHotels
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Hotel
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Sao Paulo
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Hotel Sao Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Mary, Vancouver, canada
Viatge de negocis
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 5 nits (març 2020)
8/10, Bo
Maria A F
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria A F
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Andrés Fabian
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrés Fabian
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ryan
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryan
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
JimBrunswick, East Brunswick, NJ
Viatge en grup
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JimBrunswick
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
GRAZYELLY
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GRAZYELLY
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
NELBE LILIANE
Viatge en família
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sempre bom!
NELBE LILIANE
Estada de 2 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
JOAO BATISTA
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel decadente.
JOAO BATISTA
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Corey
Viatge en grup
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice but a bit run down
Corey
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
paulo r
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paulo r
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Fernando
Viatge en família
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 5 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Dominik, Montreal
Viatge en parella
9 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dominik
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Luiz Fernando
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Fernando
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ROBERVAL
Viatge en grup
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem região da av paulista é no Belas Artes
ROBERVAL
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
MARCOS
Viatge de negocis
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCOS
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Peter
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Convenient location in São Paulo
Peter
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
angela mara
6 de des. de 2019
angela mara
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Dhebora
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cordialidade dez
Dhebora
Estada de 2 nits (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels