Capcana Hotel São Paulo - Jardins
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Avinguda Paulista
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capcana Hotel São Paulo - Jardins





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni

Habitació doble, 1 llit de matrimoni
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 llit de matrimoni gran

Habitació bàsica, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Suite Premier

Suite Premier
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva

Habitació exclusiva
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 2.010 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alameda Santos, 484, Jardim Paulista, São Paulo, SP, 01418-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso
TRYP by Wyndham Sao Paulo Paulista Paraiso
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.304 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 35 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 75.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 70.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Ramada Jardins São Paulo
Ramada São
Ramada São Hotel
Ramada São Hotel Jardins Paulo
Capcana Hotel São Paulo Jardins
Capcana Hotel
Capcana São Paulo Jardins
Capcana Hotel Sao Paulo Jardins Brazil
Capcana Sao Paulo Jardins
Capcana Hotel São Paulo Jardins
Capcana Hotel São Paulo - Jardins Hotel
Capcana Hotel São Paulo - Jardins São Paulo
Capcana Hotel São Paulo - Jardins Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Capcana Hotel São Paulo - Jardins
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thamires
11 de març de 2025
Thamires
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
livia
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
livia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Taline S
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótima localização
Taline S
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo R
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo R
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This surpassed my expectations!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Luciano
22 de febr. de 2025
Luciano
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josef
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josef
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Juliano A
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliano A
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
PAULO
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAULO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
J MARCELO B
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J MARCELO B
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSÉ ADOLFO
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSÉ ADOLFO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristi
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jorge Luiz
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge Luiz
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Leônidas
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto japonês
Leônidas
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiam F
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiam F
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
José Luiz
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Luiz
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lusana
14 de gen. de 2025
Lusana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCEL
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
MARCEL
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
REINALDO
Viatge en grup
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REINALDO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
REINALDO
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REINALDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)