Soft Win Hotel São Luis
Hotel a São Luís amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Soft Win Hotel São Luis





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes a la ciutat

Habitació doble estàndard, vistes a la ciutat
7,8 sobre 10
Bé
(32 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, vistes a la ciutat
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua 28, Lote 04, Quadra 21, 4, Ponta d'Areia, São Luís, MA, 65071-365
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Resort Rio Poty
Hotel Resort Rio Poty
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 698 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 30 BRL per adult i 30 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 52.5 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 01/octubre - 31/març
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Soft Sao Luis
Soft Sao Luis
Soft Inn Sao Luis Maranhao, Brazil
Soft Inn São Luís Sao Luis
Soft Inn São Luís
Soft São Luís Sao Luis
Soft São Luís
Soft Win Hotel São Luis Sao Luis
Soft Win São Luis Sao Luis
Soft Win São Luis
Soft Win Hotel São Luis Hotel
Soft Win Hotel São Luis São Luís
Soft Win Hotel São Luis Hotel São Luís
Preguntes freqüents
Opinions: Soft Win Hotel São Luis
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Luis Paulo Oliveira
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Luis Paulo Oliveira
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Valdeci
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10

Valdeci
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
25 d’abr. de 2025
Francisco
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patrícia joradania
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrícia joradania
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Romerio L
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romerio L
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Gustavo
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gustavo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Roberta
11 d’abr. de 2025
Roberta
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Michelle
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Renato
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Raul
21 de març de 2025
Raul
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Sylvia
17 de març de 2025
Sylvia
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
LEONARDO
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
LEONARDO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José
14 de març de 2025
José
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renan
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Rodrigo
11 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Insatisfatório
Rodrigo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Aurélio Morais
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Aurélio Morais
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ana Claudia
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ana Claudia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keycy
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keycy
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raffael
2 de març de 2025
Raffael
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
João Raphael
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
João Raphael
Estada d’1 nit (febr. 2025)