Hotel Pilão
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Museu d'Història i Art de Maranhão
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pilão





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ventilador
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. VESPAZIANO RAMOS,12 Q 9 - B Filipinho, São Luís, Maranhao, 65043-030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade SLZ
Rede Andrade SLZ
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 919 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pilao Sao Luis
Pilao Sao Luis
Hotel Pilao
Hotel Pilão Hotel
Hotel Pilão São Luís
Hotel Pilão Hotel São Luís
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pilão
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson Pereira
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anderson Pereira
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cleuton
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cleuton
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilton A A filho
14 de febr. de 2025
Hilton A A filho
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ana
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
18 de des. de 2024
Douglas
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Analise
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Analise
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulino de Souza
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulino de Souza
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso
Jose
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jamile
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamile
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gualter
15 d’oct. de 2024
Gualter
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Marcia
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcia
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
vania
17 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vania
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Deuxou a desejar.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Evanie
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Evanie
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Evanie
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evanie
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Fernanda A
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Dentro do esperado pelo custo benefício
Fernanda A
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Natal
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Natal
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
FABIANA
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel bom
FABIANA
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo Nascimento Barbos
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo Nascimento Barbos
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Glauter
Viatge en parella
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glauter
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuelly
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuelly
Estada de 2 nits (oct. 2023)