Hotel 10 Sao Leopoldo
Hotel a Sao Leopoldo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 10 Sao Leopoldo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible

Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Getulio Vargas, 3952, Sao Joao Batista, Sao Leopoldo, RS, 93025-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Intercity São Leopoldo
Intercity São Leopoldo
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 243 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 42.25 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
10 Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo
Hotel Sao Leopoldo
Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Brazil
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel Sao Leopoldo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 10 Sao Leopoldo
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Diomir José
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Diomir José
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
marco
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Contrastante em relação a toda rede 10
marco
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
marlei
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marlei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Desayuno pobre, cuartos confortables, ruidoso
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Continua empeorando, desayuno pobre
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tiago
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada de 6 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Fernando
16 d’abr. de 2025
Fernando
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
14 d’abr. de 2025
Lucas
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Wellington
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Wellington
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Cleiton
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleiton
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduarda Pereira
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduarda Pereira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mariane
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café da manhã deixou a desejar
Mariane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CLAUDIO
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDIO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Altemir
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Altemir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SÉRGIO
3 de febr. de 2025
SÉRGIO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
RICARDO
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
29 de des. de 2024
Marcos
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ALINE O M V
20 de des. de 2024
ALINE O M V
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Marcos
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sem compromisso com o horário de café da manhã.
Marcos
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Oswaldo
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Oswaldo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MARCOS
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCOS
Estada d’1 nit (des. 2024)