Hotel 10 Sao Leopoldo
Hotel a Sao Leopoldo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 10 Sao Leopoldo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible

Habitació estàndard, 1 llit doble, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Getulio Vargas, 3952, Sao Joao Batista, Sao Leopoldo, RS, 93025-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Intercity São Leopoldo
Intercity São Leopoldo
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 211 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 42.25 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
10 Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo
Hotel Sao Leopoldo
Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Brazil
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel Sao Leopoldo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 10 Sao Leopoldo
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Cleiton
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleiton
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduarda Pereira
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduarda Pereira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mariane
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café da manhã deixou a desejar
Mariane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CLAUDIO
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDIO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Altemir
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Altemir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SÉRGIO
3 de febr. de 2025
SÉRGIO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
RICARDO
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
29 de des. de 2024
Marcos
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ALINE O M V
20 de des. de 2024
ALINE O M V
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Marcos
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sem compromisso com o horário de café da manhã.
Marcos
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Oswaldo
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Oswaldo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MARCOS
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCOS
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom menos
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
antonio
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonio
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
satisfeito
Andre
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
gerson
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
gerson
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
antonio
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Marco
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Everton Joel
5 de nov. de 2024
Everton Joel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Jennifer
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jennifer
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
antonio
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonio
Estada de 19 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
germano
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
germano
Estada de 3 nits (oct. 2024)