Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casagrande Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Dr Andrade e Silva 232 centro, Olímpia, 15400-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lirio D'Agua Hotel
Lirio D'Agua Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 112 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Casagrande Hotel Olimpia
Casagrande Olimpia
Casagrande Hotel Hotel
Casagrande Hotel Olímpia
Casagrande Hotel Hotel Olímpia
Preguntes freqüents
Opinions: Casagrande Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
José Horacio dos Santos
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Horacio dos Santos
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Demerval Eugênio
5 de febr. de 2024
Demerval Eugênio
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
MATHEUS
Viatge en família
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MATHEUS
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
André Luiz V.
Viatge en grup
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência muito boa! Acima das expectativas!
André Luiz V.
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge en família
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Beneval
Viatge en família
16 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Expectativas alcançadas
Beneval
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Denis Marcelo
Viatge en família
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Local ótimo e tranquilo
Denis Marcelo
Estada de 4 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Gabriel
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Não voltaria
Gabriel
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Renato Alves
Viatge de negocis
20 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato Alves
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
SERGIO
20 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa opção de hospedagem.
SERGIO
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Gustavo
Viatge en família
16 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom super indico
Gustavo
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Claudinei Ferreira
Viatge de negocis
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudinei Ferreira
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
JOÃO
Viatge en família
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOÃO
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Latsi
Viatge de negocis
11 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Boa
Latsi
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
marilia
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marilia
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Cibele
Viatge en família
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novo e pessoal nota 10
Cibele
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom
Michelle
Estada de 5 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Leonardo
Viatge en família
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
JOSE
14 de nov. de 2019
JOSE
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Milton Antonio
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milton Antonio
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Felipe
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Sandro
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito
Sandro
Estada d’1 nit (juny 2019)