Bravo Suites Hotel
Hotel a São Carlos amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Bravo Suites Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Conde do Pinhal, 1630, São Carlos, SP, 13560-648
Sobre aquest allotjament
Bravo Suites Hotel
Allotjaments similars

Bravo City Hotel Sao Carlos
Bravo City Hotel Sao Carlos
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 88 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70.00 BRL per animal de companyia per setmana.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Bravo The Hill Hotel
Bravo Suites Hotel Hotel
Bravo Suites Hotel São Carlos
Bravo Suites Hotel Hotel São Carlos
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bravo Suites Hotel
7,4
Bo
7,4
Neteja
7,6
Comoditats
7,8
Personal i servei
6,8
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCELO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jane
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Rosemery
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
Rosemery
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
sonia
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpreendeu pelo custo beneficio
sonia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
ANDRE
Viatge en parella
2 d’ag. de 2025


ANDRE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
MAYARA
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
MAYARA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
RICARDO
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edson
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Edson
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
22 de jul. de 2025
Jorge
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Diego Shindi
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bacana
Diego Shindi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Alexandra
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
1 de jul. de 2025
Daniela
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vanderlei Jose
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanderlei Jose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Glaucia
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glaucia
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Leandro A.
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro A.
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gildemar
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gildemar
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mario Thukasha
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mario Thukasha
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex Junior
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex Junior
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
izabela
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
izabela
Estada de 2 nits (maig 2025)








