Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Felisa Spa





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals (SPA)

Habitació doble o amb dos llits individuals (SPA)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial, banyera

Habitació individual empresarial, banyera
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Contrara General Número 70, Queveda, Santillana del Mar, Cantabria, 39314
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Casa del Marqués
Hotel Casa del Marqués
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 320 opinions
Preu actual: 143 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per accedir a l'spa: 24 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 9.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Felisa Spa Santillana del Mar
Felisa Spa Santillana del Mar
Felisa Spa
Hotel Felisa Spa Hotel
Hotel Felisa Spa Santillana del Mar
Hotel Felisa Spa Hotel Santillana del Mar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Felisa Spa
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Danièle
29 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Danièle
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Raquel
16 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Javier
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Roy, Par
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Robert
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location nice hotel
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Maria Soledad
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena atencion muy amables!
Maria Soledad
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Javier
26 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Antonio, Pamplona
12 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muy tranquilo y lejos del mundanal ruido.
Antonio
Estada de 4 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Eric
10 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A first or last taste of Spain.
Eric
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
ines
1 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindo hotel y comodo
ines
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
JOSÉ PASCUAL
23 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen precio
JOSÉ PASCUAL
Estada de 2 nits (jul. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets