Hotel Altamira
Hotel a Santillana del Mar amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Altamira





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cantón, 1, Santillana del Mar, Cantabria, 39330
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostal Fimar
Hostal Fimar
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Altamira Santillana del Mar
Hotel Altamira
Altamira Santillana del Mar
Altamira Hotel Santillana Del Mar
Hotel Altamira Hotel
Hotel Altamira Santillana del Mar
Hotel Altamira Hotel Santillana del Mar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Altamira
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
ADRIAN
5 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADRIAN
Estada de 2 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
Bertrand
12 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Décevant
Bertrand
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Katsuyoshi
2 de jul. de 2022
Katsuyoshi
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Jose antonio
Viatge en parella
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jose antonio
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Iñaki
15 d’oct. de 2021
Iñaki
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Francisco
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Laura
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
John
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birthday Jaunt
John
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Jonathan
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Value in Atmospheric Building
Jonathan
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Roman
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 night stay en route to Santiago de Compostela
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Jonathan
25 d’ag. de 2018
Lovely old hotel
Jonathan
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Iris
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Special experience
Iris
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Nena, Los Angeles
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nena
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Linda
20 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel in perfect location


Linda
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Margaret
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margaret
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Kenneth
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt i 1600-tals palats mitt i Santilliana
Kenneth
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Margret, Köln
14 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stimmungsvolles Hotel aber etliche viele Mängel
Margret
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素敵な街、素敵なスタッフ!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets