NH Collection Santiago Casacostanera
Hotel que admet animals de companyia a Santiago amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Casacostanera
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Collection Santiago Casacostanera





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
29 de juny - 30 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Ventilador
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes a la ciutat

Habitació superior, vistes a la ciutat
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Ventilador
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, vistes a la ciutat

Habitació prèmium, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Ventilador
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Ventilador
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

Holiday Inn Express Santiago Las Condes by IHG
Las Condes
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 616 opinions
Preu actual: 68 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nueva Costanera 3900, Vitacura, Santiago, CL, 7550098
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Noi Vitacura
Noi Vitacura
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 513 opinions
Preu actual: 158 €
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 15 i 36 USD per adult, i entre 18 i 30 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 35 USD per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i il·luminació exterior
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests planning to check in with a pet must provide the pet's health certificate at check-in.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
NH Collection Santiago Casacostanera Hotel
Collection Casacostanera Hotel
Collection Casacostanera
NH Collection Santiago Casacostanera Hotel
NH Collection Santiago Casacostanera Santiago
NH Collection Santiago Casacostanera Hotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: NH Collection Santiago Casacostanera
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Yael Balandrano
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yael Balandrano
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
31 de maig de 2025
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Katty
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katty
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
JUAN
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
JUAN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gisela
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gisela
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
LUIS
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
LUIS
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jorge Bayard
29 de març de 2025
Jorge Bayard
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortável
Daniel
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Augusto
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Augusto
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Nissim
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nissim
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
19 de març de 2025
Maria
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pollyanna
9 de març de 2025
Pollyanna
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTONIO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcela
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calidad Nh
Marcela
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle Santos
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle Santos
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
severino, PANAMA
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
severino
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rigoberto
15 de febr. de 2025
Rigoberto
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
liliana
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
liliana
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (gen. 2025)