Hilton Garden Inn Santiago Airport
Hotel d'esquí amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i servei gratuït de transport per la zona
Galeria de fotos de l’allotjament Hilton Garden Inn Santiago Airport





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(36 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
També et pot agradar

Hotel Magnolia Santiago
Centre de Santiago
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 304 opinions
Preu actual: 279 €
11 de nov. - 12 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Americo Vespucio Ave 1292, Pudahuel, Santiago, 9020000
Sobre aquest allotjament
Hilton Garden Inn Santiago Airport
Allotjaments similars

Wyndham Santiago Aeropuerto
Wyndham Santiago Aeropuerto
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.080 opinions
Preu actual: 104 €
6 de nov. - 7 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 14990 CLP per adult i 12990 CLP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 50 CLP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 47000 CLP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 47000 CLP.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 CLP per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Es prohibeix l'entrada a la piscina i al gimnàs als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hilton Garden Inn Hotel Santiago Airport
Hilton Garden Inn Santiago Airport
Hilton Garden Inn Santiago Airport Hotel
Hilton Garn Inn tiago Hotel
Hilton Santiago Santiago
Hilton Garden Inn Santiago Airport Hotel
Hilton Garden Inn Santiago Airport Santiago
Hilton Garden Inn Santiago Airport Hotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: Hilton Garden Inn Santiago Airport
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
james
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
james
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Amit
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Amit
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Ana Jacqueline Flores
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ana Jacqueline Flores
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Amit
10 d’oct. de 2025
Amit
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivette
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivette
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Unonzwa
Viatge en parella
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Unonzwa
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kate
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kate
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
monika
Viatge en grup
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
monika
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
23 d’ag. de 2025
Richard
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MATIAS, Miami
23 d’ag. de 2025
MATIAS
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Maria
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JIMENA
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JIMENA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso
Andre
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Malisa
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIAN
22 de jul. de 2025
JULIAN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio Miguel
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio Miguel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (maig 2025)

















