Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Park Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard with Sea View

Quadruple Room Standard with Sea View
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Suite Junior

Suite Junior
També et pot agradar

Wyndham Santa Marta Aluna Beach
Santa Marta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 51 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 1 # 18-67, Santa Marta, Magdalena, 470004
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 14000 COP per adult i 14000 COP per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Park Hotel Santa Marta
Park Santa Marta
Park Hotel Hotel
Park Hotel Santa Marta
Park Hotel Hotel Santa Marta
Preguntes freqüents
Opinions: Park Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
John Tat Fung, San francisco
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
John Tat Fung
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teresa
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Dennis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
beach view = wow
Dennis
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Gustavo
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Gustavo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor, Miami
3 de maig de 2024
Victor
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
david
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Ian
Viatge de negocis
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
rommel
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rommel
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
david
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
david
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 7 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marle, bakersfield
Viatge en grup
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marle
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Ildemaro
5 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ildemaro
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Damir
6 de febr. de 2023
Damir
Estada de 2 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Samar
16 de des. de 2022
Samar
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Cielo
Viatge de negocis, Viatge en família
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cielo
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Diego Andres
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego Andres
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Olmo
Viatge en parella, Viatge en família
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olmo
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Laura
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laura
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Mark
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Mark
Estada de 2 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
jeffrey
22 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I don't understand the 8.6 satisfaction ratio

jeffrey
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Sarah
24 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sarah
Estada de 3 nits (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de des. de 2020
no parking
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)