Hotel The Dolphin Santa Marta
Hotel a Santa Marta amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel The Dolphin Santa Marta





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 19 €
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
També et pot agradar

Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
Bell Horitzó
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 812 opinions
Preu actual: 119 €
8 de set. - 9 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 30 #80-15 Troncal del caribe, Via Parque Tayrona, Santa Marta, Magdalena, 470002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mall Plaza
Hotel Mall Plaza
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
4.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 19 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 5000 COP per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10000 COP per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 113653
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament no hi ha aigua calenta
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Dolphin Santa Marta
Dolphin Santa Marta
Hotel The Dolphin
The Dolphin Santa Marta
Ayenda Hotel The Dolphin
Hotel The Dolphin Santa Marta Hotel
Hotel The Dolphin Santa Marta Santa Marta
Hotel The Dolphin Santa Marta Hotel Santa Marta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel The Dolphin Santa Marta
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Javier
12 d’ag. de 2023
Javier
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Jeraldine
17 d’abr. de 2023
Jeraldine
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Arnold
21 de març de 2023
Arnold
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
William
24 de març de 2022
William
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
german l
21 de març de 2022
german l
Estada d’1 nit (març 2022)
2/10, Horrible
RALF
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
RALF
Estada de 4 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
JORGE
Viatge en família
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JORGE
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
MARTHA LILIANA
Viatge de negocis
8 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen lugar de paso
MARTHA LILIANA
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
geovany
19 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geovany
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Niclaz
12 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Price, price, price
Niclaz
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Luis
4 d’oct. de 2021
Luis
Estada de 8 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Geovany
Viatge en parella
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geovany
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Jhon
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jhon
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos
17 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Julian David
Viatge en grup
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian David
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Juan
Viatge en família
25 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Alvaro J
Viatge en família
15 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno, bonito y barato
Alvaro J
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Efrain
30 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Efrain
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de febr. de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Daniel alfonso
Viatge de negocis
27 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel alfonso
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Edelmira
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edelmira
Estada d’1 nit (ag. 2019)