Hotel Boutique Casa Carolina
Hotel d'estil colonial amb 3 piscines a l'aire lliure i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Boutique Casa Carolina





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitori independent
També et pot agradar

Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
Bell Horitzó
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 809 opinions
Preu actual: 124 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 12 # 3-40, Centro Histórico, Santa Marta, Magdalena, 470004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Santa Marta
Hilton Garden Inn Santa Marta
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 789 opinions
Preu actual: 63 €
30 d’ag. - 31 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2500 COP per estada
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40000 COP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Boutique Casa Carolina Santa Marta
Hotel Boutique Casa Carolina
Boutique Casa Carolina Santa Marta
Boutique Casa Carolina
Casa Carolina Santa Marta
Hotel Boutique Casa Carolina Hotel
Hotel Boutique Casa Carolina Santa Marta
Hotel Boutique Casa Carolina Hotel Santa Marta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Boutique Casa Carolina
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
LUZ MARY
16 de juny de 2025
LUZ MARY
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Dennis
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Philip, Oxford
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mélanie
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mélanie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sean
24 d’abr. de 2025
Sean
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrzej
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrzej
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tuba sevda
30 de març de 2025
Tuba sevda
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anita, toronto
Viatge en família amb nens petits
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
daniel
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Situation dans un no man's land



daniel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelangelo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelangelo
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tris
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tris
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marit
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fin opplevelse.
Marit
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
grizel
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
grizel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
grizel
Viatge en grup
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
grizel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Aprile, seattle
9 de gen. de 2025
Aprile
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fadi
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fadi
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
yandreina
Viatge en família amb nens petits
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yandreina
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Clarissa
Viatge de negocis
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clarissa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
George
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unique and exceptional
George
Estada de 2 nits (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels