P1 Hotel
Hotel a Santa Maria amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament P1 Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

365 R. Olávo Bilac, Santa Maria, RS, 97015-440
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL APPEL
HOTEL APPEL
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 215 opinions
Preu actual: 39 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Preu del servei de neteja: 25 BRL per dia; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
P1 Hotel Hotel
P1 Hotel Santa Maria
P1 Hotel Hotel Santa Maria
Preguntes freqüents
Opinions: P1 Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gessiel
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Gessiel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO CESAR
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom Hotel
PAULO CESAR
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel, mas pode melhorar!
Leonardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruna
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Benigno Alejandro
Viatge en grup
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opción.
Benigno Alejandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ivete
18 de des. de 2024
Ivete
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gessiel
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Gessiel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maremi
16 de des. de 2024
Maremi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juliano
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliano
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jarlan
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jarlan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauro
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mauro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Cadson
Viatge de negocis
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cadson
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Plinio
Viatge en família
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Plinio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gessiel
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Gessiel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thamires
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thamires
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CLOVIS
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLOVIS
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pedro
26 de set. de 2024
Pedro
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mateus
Viatge en família
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mateus
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Leonir
4 d’ag. de 2024
Leonir
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
vivian
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vivian
Estada d’1 nit (ag. 2024)