P1 Hotel
Hotel a Santa Maria amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament P1 Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

365 R. Olávo Bilac, Santa Maria, RS, 97015-440
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL APPEL
HOTEL APPEL
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 235 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Preu del servei de neteja: 25 BRL per dia; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
P1 Hotel Hotel
P1 Hotel Santa Maria
P1 Hotel Hotel Santa Maria
Preguntes freqüents
Opinions: P1 Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Magnus
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Güendalina
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güendalina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Érica Cristina
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Érica Cristina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
27 d’abr. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Flavio
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Um hotel ok.
Flavio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Aurélio
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Marco Aurélio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eliane
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franciele
10 d’abr. de 2025
Franciele
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Magnun
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Magnun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Eliane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Suzana
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suzana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiane
28 de març de 2025
Fabiane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José Antonio
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reconhecimento positivoce oportunidade de melhoria
José Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José Antonio
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gessiel
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Gessiel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO CESAR
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom Hotel
PAULO CESAR
Estada d’1 nit (gen. 2025)