Hotel Laurin
Hotel al passeig marítim amb un gimnàs i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Laurin





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Comfort, 1 dormitori, vistes al mar

Apartament Comfort, 1 dormitori, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitori independent
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 dormitori, no fumadors, vistes al jardí

Habitació individual, 1 dormitori, no fumadors, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitori independent
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 dormitori, terrassa, vistes al mar

Habitació doble, 1 dormitori, terrassa, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, terrassa, vistes al mar

Habitació familiar, terrassa, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 1 dormitori, terrassa, vistes al mar

Habitació triple, 1 dormitori, terrassa, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Divan llit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, balcó, vistes al mar

Habitació individual, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Un cobrellit
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lungomare Guglielmo Marconi 3, Santa Margherita Ligure, GE, 16038
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mediterraneo Emotional Hotel & SPA
Mediterraneo Emotional Hotel & SPA
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 203 opinions
Preu actual: 261 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 175 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 EUR per nit (a 300 m).
- Càrrec per l'ús del bressol: 18.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: IT010054A1B5KSZS63
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-octubre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Els menors de 18 anys no poden accedir a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir a les instal·lacions de fitness amb la supervisió d'un adult.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Laurin
Hotel Laurin Santa Margherita Ligure
Laurin Hotel
Laurin Santa Margherita Ligure
Best Western Laurin
Best Western Santa Margherita Ligure
Santa Margherita Ligure Best Western
Hotel Laurin Hotel
Hotel Laurin Santa Margherita Ligure
Hotel Laurin Hotel Santa Margherita Ligure
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Laurin
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Dean
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Erez
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Erez
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kathy
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathy
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Geoff
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Geoff
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rob
19 de maig de 2025
Rob
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas Schmidt
19 de maig de 2025
Andreas Schmidt
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Katie
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kerrie
18 de maig de 2025
kerrie
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bryana
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryana
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
john
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Valeriano, Trezzo sull'Adda
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeriano
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan, Pensacola
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Puyallup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella, Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemarie, Toronto
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Rosemarie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemarie, Toronto
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemarie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kumar
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumar
8/10, Bo
Gavin
15 d’abr. de 2025
Gavin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN MICHEL
Viatge en família amb nens petits
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN MICHEL
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SOYEONG
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SOYEONG
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cosima
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cosima
Estada de 3 nits (març 2025)