Senses Boutique Hotel
Hotel per a famílies amb 3 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Senses Boutique Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 24 de Septiembre, Esq. Sucre No 5, Plaza Principal, Santa Cruz
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Puerta del Rey
Hotel Puerta del Rey
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
5.4 de 10, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 140 BOB per vehicle (l'anada i la tornada, 6 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: gener-desembre
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Senses
Senses Boutique Hotel
Senses Boutique Hotel Santa Cruz
Senses Boutique Santa Cruz
Senses Hotel
Senses Hotel Boutique
Senses Boutique Hotel Hotel
Senses Boutique Hotel Santa Cruz
Senses Boutique Hotel Hotel Santa Cruz
Preguntes freqüents
Opinions: Senses Boutique Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de set. de 2023
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Isabela
Viatge de negocis
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabela
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nayeth
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
Nayeth
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
miguel
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall an okay experience.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Herman
22 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
Andres
Viatge en parella
5 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosie
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosie
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
JOSÉ RAMÓN
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSÉ RAMÓN
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
Jonathan
12 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Luiz Flavio
1 de febr. de 2023
Luiz Flavio
Estada de 17 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Juan
28 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Kirsten
26 de gen. de 2023
Kirsten
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Raul
23 de gen. de 2023
Raul
Estada d’1 nit (gen. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very disappointing hotel - old,m and neglected
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Claudia
15 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mejorar sus platos del menú!!!
Claudia
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Rogerio
15 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogerio
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Eleanor
Viatge en família
29 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eleanor
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
James
26 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel was ok but I wouldn’t return
James
Estada de 4 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Luis Humberto
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Luis Humberto
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Leila Ali
Viatge en família
2 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No máximo 4 estrelas
Leila Ali
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Gonzalo
Viatge de negocis
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gonzalo
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Ivonne
Viatge de negocis
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ivonne
Estada de 6 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Fernando Jose
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando Jose
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
27 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (ag. 2022)