Hotel apartament
Apart Hotel Toborochi
Hotel apartament a Santa Cruz amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Apart Hotel Toborochi





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jaime Freyre 7, Santa Cruz
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lido Hotel
Lido Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 19 opinions
Preu actual: 39 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8 USD per adult i 8 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 20 USD (entre 15 i 18 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Suites Toborochi Aparthotel Santa Cruz
Suites Toborochi Aparthotel
Suites Toborochi Santa Cruz
Suites Toborochi
Suites Toborochi
Apart Toborochi Santa Cruz
Apart Hotel Toborochi Aparthotel
Apart Hotel Toborochi Santa Cruz
Apart Hotel Toborochi Aparthotel Santa Cruz
Preguntes freqüents
Opinions: Apart Hotel Toborochi
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel
1 d’ag. de 2024
Gabriel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
MASARU
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASARU
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandro
12 de gen. de 2024
Alejandro
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Santiago
Viatge en família
8 de gen. de 2024
Santiago
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge de negocis
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 3 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Stefany
Viatge de negocis
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefany
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sergio
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 7 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Roberto
19 de maig de 2022
Roberto
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Arturo
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Costo Calidad excelente
Arturo
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Juan Antonio
7 de jul. de 2021
Juan Antonio
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Derek
Viatge de negocis
26 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Derek
Estada de 7 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
vincent
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel con todas las comodidades
vincent
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
vincent
Viatge de negocis
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
como siempre todo perfecto
vincent
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Gustavo I
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El Mejor Desayuno de Todo Bolivia !
Gustavo I
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
antonio
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Respuestas
antonio
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
MARIO
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIO
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Rolando
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolando
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
andrea
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andrea
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
BillGarcia, Los Angeles, ca
Viatge en família
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
BillGarcia
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Fernando
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No es moderno pero está bien
Fernando
Estada de 2 nits (juny 2019)