Alpstay - Smart Hotel Saslong
Hotel d'esquí amb cafeteria i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Alpstay - Smart Hotel Saslong





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 173 €
taxes i impostos inclosos
10 de des. - 11 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Cortines opaques
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Sofà llit: individual
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple (2 bunk bed)

Habitació quàdruple (2 bunk bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Cortines opaques
Terra tèrmic (bany)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Pallua 40, Santa Cristina Val Gardena, BZ, 39047
Sobre aquest allotjament
Alpstay - Smart Hotel Saslong
Allotjaments similars

Linder Cycling Hotel
Linder Cycling Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 139 opinions
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25.00 EUR per adult i 25.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 40 EUR.
- Sopar a l'allotjament: 40 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: IT021085A1AIKCG7PH
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Smart Hotel Saslong
Smart Hotel Saslong Santa Cristina Val Gardena
Smart Saslong Santa Cristina Val Gardena
Smart Saslong
Smart Hotel Saslong Hotel
Smart Hotel Saslong Santa Cristina Val Gardena
Smart Hotel Saslong Hotel Santa Cristina Val Gardena
Preguntes freqüents
Opinions: Alpstay - Smart Hotel Saslong
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Manow
Viatge en família
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manow
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Chih Min
Viatge en grup
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chih Min
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
michael
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Caroline
31 d’ag. de 2025
Caroline
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeong Hwan, Seoul
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yeong Hwan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Emily
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
hyunkuk
7 d’ag. de 2025
hyunkuk
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tongryeol
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tongryeol
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Byungtaek
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions


Byungtaek
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anu
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anu
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Camilla
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointing Stay at Saslong Smart HotelMen
Camilla
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
불편한 호텔
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Chun Hin
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun Hin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erling
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erling
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Fred
Viatge en grup
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
seom
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 좋은호텔
seom
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
scott
14 de juny de 2025
scott
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Joy
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joy
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
YU SANG DICKSON
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YU SANG DICKSON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsay
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Marcelo
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Marcelo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excellent

David
Estada de 4 nits (març 2025)








