Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Brown Dot Hotel Sangju





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 16 de 16 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar

Habitació doble familiar
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Family Double Room

Family Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior King Room

Superior King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: King Room

King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16 Bongnyongnaengnim-gil, Sangju, North Gyeongsang, 37178
Sobre aquest allotjament
Brown Dot Hotel Sangju
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Brown Dot Hotel Sangju Hotel
Brown Dot Hotel Sangju Sangju
Brown Dot Hotel Sangju Branch
Brown Dot Hotel Sangju Hotel Sangju
Sangju Brown Dot Hotel Sangju Branch
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Brown Dot Hotel Sangju
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
10
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Goosig
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goosig
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOUNG M, Irvine
8 de juny de 2025
JOUNG M
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YONGWOO
27 de maig de 2025
YONGWOO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOUNG M, Irvine
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOUNG M
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
in sug
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
in sug
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOUNG M, Irvine
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOUNG M
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOUNG M, Irvine
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOUNG M
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en grup, Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HYUNYOUP
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal ·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNYOUP
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
KEUM SOOK
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KEUM SOOK
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MK
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MK
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heejoon
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heejoon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LIM
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIM
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jang sungmok
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요
jang sungmok
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cho
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cho
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EUNWON
14 de des. de 2024
EUNWON
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
HEE JOO
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HEE JOO
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan
10 de des. de 2024
Juan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Myung Hyun
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myung Hyun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juok
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juok
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jin suk
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jin suk
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MIYEON
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIYEON
Estada d’1 nit (nov. 2024)