Hotel pod Cizemka
Hotel a Sandomierz amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel pod Cizemka





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació doble Deluxe
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Estudi superior
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Rynek 27, Sandomierz, 27-600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Evva Business & Wellness
Hotel Evva Business & Wellness
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 39 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 50.00 PLN per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 35 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel pod Cizemka Sandomierz
pod Cizemka Sandomierz
pod Cizemka
Hotel pod Cizemka Hotel
Hotel pod Cizemka Sandomierz
Hotel pod Cizemka Hotel Sandomierz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel pod Cizemka
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adele
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adele
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Viveka
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viveka
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna, Rochester Hills
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Joanna
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Central location
Joanna
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
RENE
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
e
RENE
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jakub
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kiedyś jeszcze wrócimy
Jakub
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Alexandra
Viatge en grup
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Toni
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toni
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel S
18 de juny de 2023
Daniel S
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Rafal
Viatge en família
22 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafal
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Antoni
5 d’oct. de 2022
Antoni
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Eric
6 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Ruben
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruben
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Patricia
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful Historic Hotel
Patricia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
rafal
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rafal
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
DOMINIQUE
29 de set. de 2021
DOMINIQUE
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de jul. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Magdalena
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magdalena
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Jacek
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klimatyczny Hotel
Jacek
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Bartosz
Viatge de negocis
5 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bartosz
Estada d’1 nit (juny 2020)