Amfitrió particular
Lorenzo Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Metrocentro
Galeria de fotos de l’allotjament Lorenzo Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 2 llits dobles

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 Avenida Nte. 130, San Salvador, San Salvador
Sobre aquest allotjament
Lorenzo Hotel
Allotjaments similars

Hotel Bella Luz Centro Historico
Hotel Bella Luz Centro Historico
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 99 opinions
Preu actual: 23 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 40 USD.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lorenzo Hotel Hotel
Lorenzo Hotel San Salvador
Lorenzo Hotel Hotel San Salvador
Preguntes freqüents
Opinions: Lorenzo Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Alejandra
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
17 d’oct. de 2025
Rafael
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gisel
10 d’oct. de 2025
Gisel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Juanita
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juanita
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Freddy
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Freddy
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Cain
Viatge en família amb nens petits
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cain
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kewin Joel Zavala, Elgin
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kewin Joel Zavala
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Consuelo Guadalupe
Viatge de negocis, Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Consuelo Guadalupe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zulma, Crosby
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Zulma
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Lili
Viatge en grup
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Súper

Lili
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
MAURICIO
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sin agua caliente.

MAURICIO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
MAURICIO
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sin agua caliente.


MAURICIO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
naeim
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
naeim
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Beka
11 de juny de 2025
Beka
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe Neri
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe Neri
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kayla
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay for a short time
Kayla
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
LUIS, SAVANNAH
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
LUIS
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Magaly
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magaly
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Oscar Emilio
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar Emilio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Darwin
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darwin
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Maria
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (març 2025)








