Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa
Hotel a San Salvador de Jujuy amb un celler adjunt i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes al jardí

Habitació estàndard, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes a la ciutat

Habitació superior, vistes a la ciutat
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Per cable
Double Room Superior with Panoramic View
Room Standard with Garden View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pasquini Lopez, San Salvador de Jujuy, 4600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Arribo Hotel
El Arribo Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 15:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Altos de la Viña
Altos De La Vina, Wine & Spa
Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa Hotel
Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa San Salvador de Jujuy
Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa Hotel San Salvador de Jujuy
Preguntes freqüents
Opinions: Altos de la Viña, Wine Hotel & Spa
Opinions
8,2
Molt bo
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
joaquim
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joaquim
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ALAIN
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAIN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Janine
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Janine
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Gilbert
Viatge de negocis, Viatge en grup
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilbert
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Peter, Brookhaven
Viatge en parella
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Peter
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en parella
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
keysuke
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

keysuke
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
ANDRE
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDRE
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Roberto
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Nancy
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nancy
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Vincent
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yumi
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumi
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ramiro Javier
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramiro Javier
Estada de 5 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
FEDERICO MANUEL, mairiporã
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FEDERICO MANUEL
Estada de 2 nits (ag. 2023)