Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament QC Room San Pellegrino





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Fratelli Calvi, 6, San Pellegrino Terme, BG, 24016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bigio Hotel
Bigio Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 42 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 016190-ALB-00011, IT016190A1VOPD87WF
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
QC Room San Pellegrino Hotel
QC Room San Pellegrino San Pellegrino Terme
QC Room San Pellegrino Hotel San Pellegrino Terme
Preguntes freqüents
Opinions: QC Room San Pellegrino
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dmitry
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmitry
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anjelika, Vilvoorde
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Anjelika
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
30 de maig de 2025
Marina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Noella, New York
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noella
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Don Soo
5 de maig de 2025
Don Soo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ermanno
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ermanno
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Duo
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yiwen
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yiwen
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
DEIRDRE
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Acceptable but not amazing
DEIRDRE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Miklos
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Miklos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superior services!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
kathleen
Viatge en grup
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kathleen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Giuliano
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
9 d’oct. de 2024
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Antoine
18 de set. de 2024
Antoine
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierpaolo
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierpaolo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Rossella
Viatge en parella
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rossella
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en parella
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuelle
Estada de 3 nits (ag. 2024)