Pascual Andino
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça de San Pedro de Atacama
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pascual Andino





Serveis populars
El preu actual és de 206 €
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, terrassa

Habitació doble, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Terrassa
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, terrassa

Habitació amb dos llits individuals, terrassa
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Terrassa
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gustavo Le Paige 150, San Pedro de Atacama, Antofagasta, 1410000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Casa de Don Tomas
Hotel La Casa de Don Tomas
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 350 opinions
Preu actual: 181 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pascual Andino
Pascual Andino Hotel
Pascual Andino Hotel San Pedro de Atacama
Pascual Andino San Pedro de Atacama
Hotel Pascual Andino Atacama/San Pedro De Atacama, Chile
Hotel Pascual Andino Atacama/San Pedro De Atacama
Pascual Andino Hotel
Pascual Andino San Pedro de Atacama
Pascual Andino Hotel San Pedro de Atacama
Preguntes freqüents
Opinions: Pascual Andino
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jovanni
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente localização.
Jovanni
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jo
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
24 de març de 2025
Douglas
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great stay
Alexandra
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher, Thatcham
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jaclyn
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaclyn
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn, Alpharetta
10 de març de 2025
Shawn
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
navin
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
navin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best quality and location.
Bruce
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
olivier
Viatge en parella
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
olivier
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo Merhej
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Ricardo Merhej
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rochele
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel imoecavel
Rochele
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
EDSON
19 de des. de 2024
EDSON
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Colin
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A business that puts it's customer first
Colin
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
alberto
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
alberto
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jagdev
Viatge en grup
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jagdev
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dick
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Dick
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HRACHYA
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HRACHYA
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dae Gon
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First trip to Atacama
Dae Gon
Estada de 3 nits (nov. 2024)