Amfitrió particular
Hotel Takha Takha
Hotel a Sant Pere de Atacama amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Takha Takha





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat, vistes al jardí

Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat, vistes al jardí
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, bany privat, vistes al jardí

Habitació doble estàndard, bany privat, vistes al jardí
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, diversos llits, bany privat, zona de pati

Habitació triple superior, diversos llits, bany privat, zona de pati
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Decorat de manera individual
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran, bany privat, al costat de la piscina

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran, bany privat, al costat de la piscina
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Decorat de manera individual
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, diversos llits, bany privat, al costat de la piscina

Habitació triple superior, diversos llits, bany privat, al costat de la piscina
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Decorat de manera individual
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, bany privat, al costat de la piscina

Habitació amb dos llits individuals superior, bany privat, al costat de la piscina
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Decorat de manera individual
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior, diversos llits, amb bany privat, vistes a la piscina

Habitació quàdruple superior, diversos llits, amb bany privat, vistes a la piscina
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Calefacció
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Caracoles, 101-A, San Pedro de Atacama, Antofagasta
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vicuña lodge
Vicuña lodge
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 126 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-18:30.
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Takha Takha
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FLORENCE
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un bel endroit au calme
FLORENCE
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Naiandra
1 de maig de 2025
Naiandra
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Ronan
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel Ruim
Ronan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
TAYANE
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom mas poderia ser melhor.
TAYANE
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philipp
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philipp
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Philipp
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Philipp
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Thalita
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thalita
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arley
15 de març de 2025
Arley
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hilary
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilary
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hilary
4 de març de 2025
Hilary
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cinzia
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cinzia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Cinzia
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cinzia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia Adriana
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima localização.
Claudia Adriana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CESAR
Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
LEONARDO
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Atacama especial
LEONARDO
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
H
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
H
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Augustin
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Augustin
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
YUHUI
5 de gen. de 2025
YUHUI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2024)