Hotel Joli
Hotel a San Marino amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Joli





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica

Habitació quàdruple bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Federico D'Urbino, 36 B, San Marino, 47890
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Rosa
Hotel Rosa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 689 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
- S'aplica un càrrec de la destinació del 3 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per adult i 7.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 8 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 12 EUR per dia (a 500 m).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals, aparcament a les instal·lacions o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Núm. d'identificació fiscal: SM00316
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Joli San Marino
Joli San Marino
Hotel Joli San Marino/City Of San Marino
Hotel Joli Hotel
Hotel Joli San Marino
Hotel Joli Hotel San Marino
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Joli
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Mieko
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mieko
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
salvatore junior, PAGANI
Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
salvatore junior
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Aurora
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurora
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel Sergio
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel Sergio
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Armando
Viatge en grup, Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Armando
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Niall, Lingfield
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Niall
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gianluca, Roma
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianluca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINYA, Basel
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINYA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keith
25 de març de 2025
Keith
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Juan
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Annelinn
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Annelinn
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denize
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denize
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Valerio
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Valerio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Scott
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Scott
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Hiroki
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Michele, Torre Boldone
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Michele
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jouni
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jouni
10/10, Excel·lent
Jouni
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jouni
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jouni
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jouni
10/10, Excel·lent
Jouni
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jouni
10/10, Excel·lent
Jouni
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jouni
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mette
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Dominic
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dominic
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alex
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (nov. 2024)