Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alkazar





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laprida 82-este, San Juan, San Juan, J5402DIB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Selby
Hotel Selby
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 74 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
L’allotjament també es coneix com a
Alkazar Hotel
Alkazar Hotel San Juan, Argentina
Alkazar San Juan, Argentina
Hotel Alkazar
Hotel Alkazar San Juan
Alkazar San Juan
Hotel Alkazar Hotel
Hotel Alkazar San Juan
Hotel Alkazar Hotel San Juan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Alkazar
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Luis
6 de des. de 2022
Luis
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
andrea
Viatge en família
22 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
todo correcto
andrea
Estada de 2 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Carlos
22 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
NO VUELVO MÁS A HOTEL ALKAZAR
Carlos
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge en família
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En familia
Martha
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Silvia
13 de nov. de 2022
Silvia
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Ricardo
31 d’oct. de 2022
Ricardo
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
odone
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
odone
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Buena en general
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Anibal
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anibal
Estada de 8 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Alfredo
11 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfredo
Estada d’1 nit (abr. 2021)
4/10, Deficient
TOMAS
Viatge de negocis
27 de març de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TOMAS
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
María Guadalupe
Viatge de negocis
25 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María Guadalupe
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
mariela F
Viatge de negocis
19 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
mariela F
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Marcela
Viatge de negocis
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcela
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Carlos Fabian
18 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Fabian
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Claudio
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personal muy amable.
Claudio
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Valentina
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy agradable
Valentina
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Juan Fernando
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Fernando
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena ubicacion y accesibilidad
Leonardo
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
JUAN AGUSTIN
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN AGUSTIN
Estada de 3 nits (set. 2019)