Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kappara





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 3 llits individuals

Habitació estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, balcó

Habitació amb dos llits individuals, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Triq Wied Ghollieqa, Kappara, San Gwann, Malta, SGN 4463
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a m àxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Malta. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kappara
Hotel Kappara San Gwann
Kappara Hotel
Kappara San Gwann
Hotel Kappara Hotel
Hotel Kappara San Gwann
Hotel Kappara Hotel San Gwann
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kappara
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SHIGEYUKI
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGEYUKI
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Vittorio
Viatge en grup
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Vittorio
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Sasha
Viatge en grup
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sasha
Estada de 10 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Kohei
Viatge en parella
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kohei
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Fhallonw
Viatge en parella
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fhallonw
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Stefano
6 de juny de 2024
Stefano
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Huanling
Viatge en grup
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huanling
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
kristian
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kristian
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Mostapha
Viatge en parella
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mostapha
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
CLAUDE
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
CLAUDE
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Emanuele
18 de set. de 2023
Emanuele
Estada de 2 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
subramaniam
13 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just a budget B and B
subramaniam
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Bruno
4 de set. de 2023
Bruno
Estada de 5 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
YAIZA
Viatge en grup
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
YAIZA
Estada de 4 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Sara
24 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada de 8 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Cynthia Kelly Léa Éline
Viatge en grup
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia Kelly Léa Éline
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
IOANNIS
21 d’ag. de 2023
IOANNIS
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Giovanni
Viatge en grup
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Giovanni
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Noisy
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
kim
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
kim
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Stefania
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stefania
Estada de 7 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Tor
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tor
Estada d’1 nit (juny 2023)