Hotel San Pio
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Casa per al Repos dels Sofrents
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Pio





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior (Letto Matrimoniale e 1 Letto Singolo)

Habitació triple superior (Letto Matrimoniale e 1 Letto Singolo)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Letto Matrimoniale)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Letto Matrimoniale)
9,4 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Cappuccini 115, San Giovanni Rotondo, FG, 71013
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vittoria
Vittoria
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 178 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 3 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Pio Hotel
Hotel San Pio San Giovanni Rotondo
Hotel San Pio Hotel San Giovanni Rotondo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Pio
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
marino
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
marino
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bonnie
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Bonnie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Curt
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Curt
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Efren
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Efren
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan, Guadalajara
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
lisa
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
lisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johnny, San José
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnny
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben, Ypsilanti
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruben
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
TATIANA, Miami
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TATIANA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joaquim
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supresa.
Joaquim
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria dolores
19 de març de 2025
Maria dolores
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
SUZANNA
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUZANNA
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Carmela
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmela
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
antonio
13 de març de 2025
antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne Mary
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne Mary
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dugagjin, Orland Park
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dugagjin
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Claudio
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Alexander
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
kein Parkplatz
Alexander
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebeca, El Paso
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebeca
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni, Montréal
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada d’1 nit (febr. 2025)