Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cristallo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Strada Neva 40, San Giovanni di Fassa, TN, 38039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GH Hotel Piaz
GH Hotel Piaz
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Restaurant
- Bar
7.8 de 10, Bé, 127 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Cristallo Hotel Vigo di Fassa
Cristallo Vigo di Fassa
Cristallo Hotel
Cristallo San Giovanni di Fassa
Cristallo Hotel San Giovanni di Fassa
Preguntes freqüents
Opinions: Cristallo
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefano
Viatge en família amb nens petits
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefano
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Cenk
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Just OK
Cenk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
stefano
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
stefano
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel
Morten
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurizio
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurizio
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
cinzia
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Camera sufficiente
cinzia
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Denise
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
leonardo
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
leonardo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
maurizio
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
maurizio
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberta
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sciata mordi e fuggi
Roberta
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Massimiliano
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimiliano
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Davide
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davide
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Yayun Xiaoyi
Viatge en família
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yayun Xiaoyi
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Loris
Viatge en parella
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loris
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Paolo
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Ralf
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great deal
Ralf
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Denis
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Johanne
7 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Johanne
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
FILIPPO
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FILIPPO
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Valentino
Viatge en parella
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentino
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Romano
Viatge en parella
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Romano
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Alessandro
15 de gen. de 2023
Alessandro
10/10, Excel·lent
Gisella
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisella
Estada d’1 nit (des. 2022)