Hotel Salymar
Hotel a San Fernando amb una terrassa superior i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Salymar





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (2 beds)

Habitació superior (2 beds)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (Oferta Desayuno 2 pax)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (Oferta Desayuno 2 pax)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual (2 beds)

Habitació doble per a ús individual (2 beds)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals (Oferta Desayuno 2 pax)

Habitació doble o amb dos llits individuals (Oferta Desayuno 2 pax)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Real, 32, San Fernando, Cadiz, 11100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Bahía Sur
Hotel Bahía Sur
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.0 de 10, 69 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 30 de abril, 0.83 EUR per persona i per nit, fins a 9 nits, i 0.41 EUR després. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de maig al 31 de octubre, 3.30 EUR per persona i per nit, fins a 9 nits, i 1.65 EUR després. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
H2 Salymar
H2 Salymar Hotel
H2 Salymar Hotel San Fernando
H2 Salymar San Fernando
Salymar
Hotel Salymar San Fernando
Salymar San Fernando
Hotel Salymar Hotel
Hotel Salymar San Fernando
Hotel Salymar Hotel San Fernando
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Salymar
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MILLICENT
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
MILLICENT
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roy
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Recaredo
6 de febr. de 2025
Recaredo
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rocio
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Rocio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Niels Henrik
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dansker på besøg
Niels Henrik
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Andrés
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel recomendable.
Juan Andrés
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
MONICA
Viatge en parella
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MONICA
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudiu
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudiu
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JAVIER
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAVIER
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Pisculis
Viatge de negocis, Viatge en família
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Pisculis
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisca
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisca
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Germán Romero
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Germán Romero
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en parella
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Juan José
19 de set. de 2024
Juan José
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Katiuscia
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comodo
Katiuscia
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Lidia
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Andres
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
maria del carmen
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
maria del carmen
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rocio
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rocio
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
eloina
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eloina
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Lesley
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and pet friendly hotel
Lesley
Estada d’1 nit (des. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels