NH Edelweiss Bariloche
Hotel al passeig marítim amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Edelweiss Bariloche





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
4 de set. - 5 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Extra Large)

Habitació superior (Extra Large)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes

Habitació superior, vistes
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

San Martin 202, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hampton by Hilton Bariloche
Hampton by Hilton Bariloche
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 223 opinions
Preu actual: 106 €
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.00 USD per adult i 13.00 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15.00 USD per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 USD per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 USD per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Feel Safe at NH (NH Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests planning to check in with a pet must provide the pet's health certificate at check-in.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Edelweiss Bariloche
Edelweiss Hotel Bariloche
NH Edelweiss Bariloche Hotel
NH Edelweiss Bariloche Hotel San Carlos de Bariloche
NH Edelweiss Bariloche Hotel
NH Edelweiss Bariloche San Carlos de Bariloche
Hotel NH Edelweiss Bariloche San Carlos de Bariloche
San Carlos de Bariloche NH Edelweiss Bariloche Hotel
Hotel NH Edelweiss Bariloche
Edelweiss Hotel
NH Edelweiss Bariloche Hotel
NH Edelweiss Bariloche San Carlos de Bariloche
NH Edelweiss Bariloche Hotel San Carlos de Bariloche
Preguntes freqüents
Opinions: NH Edelweiss Bariloche
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
RUBEN DAMIAN
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
RUBEN DAMIAN
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Ivan
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Ivan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Omar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Duane
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good option
Duane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
vivian Hyewon, Fullerton
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
vivian Hyewon
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dana
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dana
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
18 de març de 2025
Gustavo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
reyna
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
reyna
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gerry
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel in centre of Bariolche
Gerry
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yadira, Guanajuato
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yadira
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ROMAN
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Regular, aunque bien unicado
ROMAN
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Schlechtes Preis-/Leistungsverhältnis
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
eleanor
Viatge en parella
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eleanor
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Carleton
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carleton
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Henry
8 de febr. de 2025
Henry
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabio
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fabio
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
emerson
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel razoável com excelente localização
emerson
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gut gelegen, aber viel zu teuer




Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en grup
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 4 nits (gen. 2025)