Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HTL La Malinka





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard With Panoramic View

Triple Room Standard With Panoramic View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Bustillo Km 4.788, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gran Hotel Panamericano
Gran Hotel Panamericano
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
8.6 de 10, Excel·lent, 58 opinions
Preu actual: 61 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per entrada tardana: 30 USD si l'entrada es fa més tard de les 00:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Malinka Hotel San Carlos de Bariloche
Malinka San Carlos de Bariloche
HTL Malinka Hotel Bariloche
HTL Malinka Hotel
HTL Malinka Bariloche
HTL Malinka
La Malinka
Hosteräa La Malinka
HTL Malinka Hotel San Carlos de Bariloche
HTL Malinka Hotel
HTL Malinka San Carlos de Bariloche
HTL Malinka
Hotel HTL La Malinka San Carlos de Bariloche
San Carlos de Bariloche HTL La Malinka Hotel
Hotel HTL La Malinka
HTL La Malinka San Carlos de Bariloche
La Malinka
Hosteräa La Malinka
La Malinka by HTL
Htl Malinka Carlos Bariloche
HTL La Malinka Hotel
HTL La Malinka San Carlos de Bariloche
HTL La Malinka Hotel San Carlos de Bariloche
Preguntes freqüents
Opinions: HTL La Malinka
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David M L M
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David M L M
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Clésio
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel e atendimento




Clésio
Estada de 8 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Agathyrno
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quase perfeito...
Agathyrno
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
KASUETE
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
KASUETE
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas, Cerritos
Viatge en família
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
ali
14 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ali
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
MARTIN
10 de gen. de 2023
MARTIN
Estada de 5 nits (des. 2022)
2/10, Horrible
Maria Antonia
21 d’abr. de 2022
Maria Antonia
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en família
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Malinka a very pleasant stay.
Helen
Estada de 3 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Jesus
28 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Patrice
11 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rusticité et charme
Patrice
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aconchegante
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
PEDRO, MIAMI
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEDRO
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Rafael, Bauru, SP - Brasil
26 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem familiar e atendentes sensacionais!
Rafael
Estada de 10 nits (jul. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sin Calefacción NO !!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Adriana C S
8 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana C S
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Giuseppe, Bogotá, Colombia
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in front of the lake
Giuseppe
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
PISSOPEN
13 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PISSOPEN
Estada de 2 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Felipe
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació