Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Alun Nehuen





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard with Forest View

Triple Room Standard with Forest View
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard with Forest View

Quadruple Room Standard with Forest View
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard with Forest View

Double Room Standard with Forest View
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Bustillo Km. 32,5 - Circuito Chico, San Carlos, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Alun Nehuen Hotel San Carlos de Bariloche
Alun Nehuen Hotel
Alun Nehuen San Carlos de Bariloche
Alun Nehuen Hotel Bariloche
Alun Nehuen Hotel San Carlos de Bariloche
Alun Nehuen Hotel
Alun Nehuen San Carlos de Bariloche
Hotel Alun Nehuen San Carlos de Bariloche
San Carlos de Bariloche Alun Nehuen Hotel
Hotel Alun Nehuen
Alun Nehuen Carlos Bariloche
Alun Nehuen Hotel
Alun Nehuen San Carlos de Bariloche
Alun Nehuen Hotel San Carlos de Bariloche
Preguntes freqüents
Opinions: Alun Nehuen
Opinions
7,8
Bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
bruna
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bruna
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Antoine
Viatge en parella
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antoine
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Ricardo Victor
Viatge en família amb nens petits
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo Victor
Estada de 9 nits (jul. 2022)
2/10, Horrible
Josias Natanael
22 de maig de 2022
Josias Natanael
Estada de 5 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Oscar
5 de març de 2022
Oscar
Estada de 7 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Claudia Rosa
Viatge en família
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente atención Hermoso Hotel. Naturaleza pura.

Claudia Rosa
Estada de 10 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Marcela
Viatge en grup
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy linda estadía
Marcela
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Romina
23 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Romina
Estada de 3 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Alec
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien.
Alec
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Maria
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 4 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Valeria
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Valeria
Estada de 5 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
AGUSTIN
15 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NO RECOMENDABLE
AGUSTIN
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Raul
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raul
Estada de 4 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Diego
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Teresita Yamile
13 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Teresita Yamile
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Suzana, Macapá
27 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo!
Suzana
Estada de 5 nits (ag. 2017)