Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ríos





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació presidencial

Habitació presidencial
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació reial

Habitació reial
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida de Celso Muerza, 16, San Adrian, Navarra, 31570
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Parador de Calahorra
Parador de Calahorra
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 153 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 7 i 9 EUR per adult, i entre 6 i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: UH000800
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ríos San Adrian
Ríos San Adrian
Hotel Ríos Hotel
Hotel Ríos San Adrian
Hotel Ríos Hotel San Adrian
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ríos
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Javier
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carole
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Carole
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marko
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marko
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Evelyn
Viatge en parella
6 de set. de 2024
Evelyn
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Nieves
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nieves
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
OSCAR LUIS GARCIA DE
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
OSCAR LUIS GARCIA DE
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
PATRICIA
Viatge en família amb nens petits
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PATRICIA
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge en família
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Para repetir
Beatriz
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
OSCAR POLES
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OSCAR POLES
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Luigi
Viatge en parella, Viatge de negocis
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luigi
Estada de 4 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Jean-Pierre
22 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Mariano
Viatge en família
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariano
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Fernando
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Laure
Viatge en família
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laure
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
frederic
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
frederic
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
Laura Valeria
2 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Publicidad engañosa, servicio nefasto
Laura Valeria
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Damien
Viatge de negocis
16 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topissime
Damien
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Herminia
Viatge en família
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herminia
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Lars-Martin
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars-Martin
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Por dos noches
Maria
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Juan Pedro
Viatge de negocis
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Pedro
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Zandra Mileny
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agradable hotel poco insonorizado
Zandra Mileny
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Juan, Barcelona
Viatge en parella
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Oscar
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oscar
Estada de 2 nits (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets