LOGIS Au Canard Gourmand
Hotel a Samatan amb 2 banyeres d'hidromassatge i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament LOGIS Au Canard Gourmand





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

La Rente, Samatan, GERS, 32130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Moulin d'Encor
Moulin d'Encor
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 17 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
LOGIS Au Canard Gourmand
LOGIS Au Canard Gourmand Hotel
LOGIS Au Canard Gourmand Hotel Samatan
LOGIS Au Canard Gourmand Samatan
LOGIS Au Canard Gourmand Hotel
LOGIS Au Canard Gourmand Samatan
LOGIS Au Canard Gourmand Hotel Samatan
Preguntes freqüents
Opinions: LOGIS Au Canard Gourmand
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Guy
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
week end tés agreable trés bon diner excellent
Guy
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Philippe
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
BERNARD
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BERNARD
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Patrick
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A ne pas rater.
Patrick
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
jacques
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super bien
jacques
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Debra
8 d’abr. de 2019
Not a good place to stay but restaurant good.
Debra
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Valery
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valery
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
GAELLE
6 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient decent hotel
GAELLE
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Debra
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel in Samatan
Debra
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Damien
25 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Court séjour mais accueil parfait!!


Damien
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel accueillant
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
louis
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
louis
8/10, Bo
Sada
4 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing food in a tiny hotel
Sada
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel with very helpful and friendly staff an
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quaint with a warm welcome
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
vincent, Paris
10 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente nuit
vincent
8/10, Bo
Gilles
14 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
10/10, Excel·lent
Cedric, Issoire
13 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très content
Cedric
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions